0725 977 266

0725 977 268

hello@contav.ro

Acces Remote Web Desktop

Acces FileCloud

Descarca ContaV RustDesk

Cum devin client ContaV

Digitalizare IMM 2025

Esti in cautare de Servicii Cloud pentru Apelul IMM 2025?

Pregatim IMM-urile pentru un viitor digital

Regasesti mai jos pachetele de abonamentele corespunzatoare pentru digitalizarea afacerii tale in programele IMM 2025

Indeplineste criteriile de intensitate digitala conform DESI al IMM-ului tau cu ajutorul solutiilor de Cloud ContaV

 

Alaturi de tine pe toata durata contractata

Informatii Generale Apeluri Digitalizarea IMM 2025

Ce este DESI? Cum se masoara?

DESI atinse la final de implementare trebuie mentinute si pe perioada de durabilitate?

DESI – Index de Intensitate Digitala (DESI) este indicatorul utilizat de către Comisia Europeană pentru masurarea nivelului de digitalizare a IMM-urilor.

In cadrul apelurilor de proiecte de Digitalizare IMM se utilizeaza standardul DESI 2019 bazat pe identificarea a 12 (douasprezece) tehnologii digitale specifice predefinite.

DESI este utilizat pentru masurarea intensitatii digitale inainte si dupa implementarea proiectului. Diferenta dintre valoarea indicatorului masurat dupa implementarea proiectului si valoarea indicatorului masurat inainte de implementarea proiectului reprezinta cresterea intensitatii digitale.

Criteriile DESI 2019 atinse la final de implementare trebuie mentinute si pe perioada de durabilitate, conform prevederilor Contractului de finantare.

Din cadrul – Apel de Digitalizare IMM 2025

Ce se finanteaza si cui se adreseaza?

(a) Achizitionarea, instalarea, configurarea, implementarea, punerea în functiune si integrarea echipamentelor TIC, inclusiv a echipamentelor de tip server si echipamente de stocare, a programelor si aplicatilor software standard, migrarea datelor si aplicatiilor, servicii specializate de consultanta in domeniul digitalizarii.

(b) Servicii de consultanta si analiza pentru identificarea solutiilor tehnice de digitalizare (realizarea Studiului de fezabilitate digitala).

(c) Servicii de auditare tehnica IT.

(d) Servicii specifice de instruire si adaptare a personalului in contextul digitalizarii.

(e) Achizitionarea, instalarea, configurarea, implementarea, punerea în functiune si integrarea programelor si aplicatiilor software standard specifice procesului de productie si prestare servicii.

Finantarile sunt adresate IMM-urilor (microintreprinderi, intreprinderi mici si mijlocii) care propun investitii in cresterea nivelului de intensitate digitala.

Activitatile sprijinite in cadrul Apelurilor de Digitalizare IMM 2025

W

Achizitionarea, instalarea, configurarea, integrarea programelor, migrarea datelor si a aplicatiilor software standard in scopul digitalizarii proceselor care vizeaza

  • Solutii de virtualizare servere, statii de lucru si alte dispozitive virtuale
  • Solutii complete de tip VPN client-server
  • Solutii de baze de date
  • Solutii de tip RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), WMS (Warehouse Management System), TMS (Transport Management System)
  • Solutii sau platforme de tip E-Commerce, B2B (business to business), B2C (business to customer)
  • Solutii pentru procese de business, consumer to consumer
  • Solutii care utilizeaza servicii si platforme de tip Cloud
  • Website de prezentare a companiei, website cu functionalitati complexe
W

Consultanta specializata in digitalizare

W

Audit tehnic IT pentru dezvoltare

W

Alte servicii decontate sub forma de costuri simplificate

Instruire si adaptare personal in contextul digitalizarii

IMPORTANT

Pentru activitatile prevazute anterior, sunt eligibile doar solutiile deja dezvoltate si care sunt configurate pentru a fi implementate si pot functiona pe infrastructura si dispozitivele utilizate de catre solicitant.

Pentru achizitionarea programelor si-sau a aplicatiilor software standard, sunt eligibile costurile cu achizitia programelor si-sau a aplicatiilor software standard (off-the-shelf) indiferent de tipul de licenta: perpetua sau temporara ori subscriptie.

Programele si-sau aplicatiile software standard trebuie sa fie functionale și disponibile pe piata, inca de la momentul la care se emite sau obtine oferta de pret.

In cazul licentelor temporare si a subscriptiilor anuale ori multianuale aferente solutiilor prevazute anterior, cheltuielile pot fi considerate eligibile doar daca sunt realizate, respectiv platite, in perioada de implementare a proiectului, iar perioada subscriptiei nu depaseste perioada de durabilitate a proiectului, respectiv 5 ani de la efectuarea ultimei plati de catre finantator in cadrul contractului de finantare.

Cheltuieli aferente achizitiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare si durabilitate a proiectului

Pachetele de servicii de mai jos, va incadreaza intreprinderea in criteriile de intensitate digitala conform incadrarii DESI, reprezentand achizitii de servicii de Cloud de tip Platforma ca Serviciu (PaaS).

> Cumpara servicii cloud computing sofisticate sau intermediare (este un model care permite oricand, convenabil si-sau la cerere acces prin retea la un grup partajat de resurse de calcul configurabile – de ex. retele, servere, stocare, aplicatii si servicii – care pot fi rapid furnizate si lansate cu un efort minim de management sau cu o interactiune minima de la un furnizor de servicii.

> Exista trei modele de servicii de cloud computing agreate: Software ca Serviciu (SaaS), Platforma ca Serviciu (PaaS) si Infrastructura ca un serviciu (IaaS).

Grila de Abonamente pentru Serviciile de Cloud Digitalizare IMM 2025 disponibile Beneficiarilor Aplicanti

Beneficiarul poate opta pentru unul sau mai multe abonamente in pachete de servicii

ContaV 3

 

4,920 RON / 2 ani

7,380 RON / 3 ani

12,300 RON / 5 ani

ContaV 5

 

8,160 RON / 2 ani

12,240 RON / 3 ani

20,600 RON / 5 ani

ContaV 7

 

11,520 RON / 2 ani

17,280 RON / 3 ani

28,800 RON / 5 ani

ContaV 10

 

16,320 RON / 2 ani

24,480 RON / 3 ani

40,800 RON / 5 ani

Gazduire Business Web

50 GB SSD NVMe

 

504 RON / 2 ani

756 RON / 3 ani

1,260 RON / 5 ani

Gazduire Business Web

100 GB SSD NVMe

 

1010 RON / 2 ani

1,515 RON / 3 ani

2,525 RON / 5 ani

FileCloud

150 GB

 

548 RON / 2 ani

822 RON / 3 ani

1,370 RON / 5 ani

FileCloud

250 GB

 

1,006 RON / 2 ani

1,509 RON / 3 ani

2,515 RON / 5 ani

FileCloud

500 GB

 

1,920 RON / 2 ani

2,880 RON / 3 ani

4,800 RON / 5 ani

FileCloud

1000 GB

 

3,634 RON / 2 ani

5,451 RON / 3 ani

9,085 RON / 5 ani

Preturile exprimate nu contin valoarea de TVA de 21%.

Pentru oferte particularizate dupa nevoi precise, va rugam sa ne contactati.

Pentru abonamentele ContaV, va rugam sa aveti in vedere si necesarul de crestere al afacerii dvs. pentru perioada preconizata de sustenabilitate.

Intrebari Frecvente Cloud ContaV

Esti in cautarea unei oferte prin care sa poti schimba si actualiza dispozitivele vechi de pe care operezi?

Iti recomandam sa verifici pagina despre sistemele MiniPC de la ContaV si sa ne contactezi pentru a discuta detalii suplimentare la apelul de proiect pentru care doresti sa aplici.

In masura conditiilor incluse in apel, putem sa iti furnizam sisteme PC de lucru in sistem de servicii pentru perioada de implementare si monitorizare a proiectului impreuna cu serviciile de Cloud mai sus mentionate.

De ce sa colaboram?

Ofertele noastre sunt destinate firmelor eligibile programelor de Digitalizare IMM 2025 si au fost construite sa ofere tehnic antreprenorilor care doresc sa isi actualizeze sistemele si modul de operare cu noile tehnologii si trenduri digitale.

N

Asistenta tehnica pentru tranzitia catre digitalizare IMM

Preluam noi munca tehnica astfel incat tu sa oferi in continuare produse si servicii de calitate clientilor tai.

Beneficiezi de abonamente complete care includ mentenanta si suport pe toata perioada implementarii proiectului si in perioada de durabilitate.

N

Furnizor Complet de Servicii

Nu ne intermediem serviciile si detinem toata infrastructura necesara astfel incat sa iti oferim preturi cat mai competitive pentru a te proteja pe tine, bugetul tau si planul tau de afaceri prin predictibilitatea si estimarea cheltuielilor tale.

Regasesti mai multe informatii despre noi in sectiunea denumita Despre Noi.

Intrebari Frecvente Cloud ContaV

Ai o intrebare la care nu ai gasit inca un raspuns?

Ne poti contacta prin Telefon, WhatsApp sau E-mail pentru a primi clarificari si raspunsuri.

In masura in care intrebarea adresata este relevanta si pentru alti clienti o vom adauga in sectiunea de Intrebari Frecvente accesibila mai jos